Last week in paradise

13 maart 2018 - Thailand, Thailand

Na dat was ook een keer knipperen met je ogen en daar was je dan in Thailand. Weer nieuwe mensen, nieuw land en wat ook even wennen is nieuw geld.

Eerste avond lekker mak aan gedaan. Niet omdat we het wilde maar er was een boedistiche feestdag, dus geen alcohol deze dag. Tweede dag zagen we ze dan eindelijk Thijs en Annique! Leuke tour gedaan om Bangkok te ontdekken met de co van Kessel Tour. En god wat is het warm hier zeg. Worden we er eventjes aan herinnerd dat het z’n 40 graden verschil is met Nederland. Maar dat was niet het hoogte punt van de dag daar zorge Lieke wel voor. Ik zeg nog tegen Liek na je kan wel zien we hier de ervaren fietsers zijn en voordat ik het in de gaten had mist ze een bocht en hup in de sloot. Op het begin was het even schrikken want je weet maar nooit hoe je terecht komt. Maar op de dag van vandaag hebben we er nog veel schik om. Zie der nog gaan zo die sloot in met fiets en al 😂🙈..

Die avond moest er natuurlijk wel gefeest worden aangezien Thijs en Annique er zijn en dat hebben we gedaan hoor haha. Zij kregen de tip mee van Koen om naar een Ping Pong show te gaan. Weet niet of jullie bekend zijn met z’n show? Maar je raad het al het is geen gewone pingpong show. Vrouwen die vanuit hun vagina pingpong ballen schieten, ja je leest het goed. En niet alleen pingpong ballen nee er kwam van alles uit. Wat hebben we gelachen zeg en ook dit was weer een bijzondere ervaring.

De dag erna werd het tijd om mijn een na laatste rit te maken richting Hua Hin, klein weekje vakantie en bijtanken van al dat reizen.. genoten van zon zee en strand en lekker gescooterd! Nog een dagje ziek geweest van het eten hier (thaaaaai food) en bij toeval kwamen Liek en Nelis een Hollandse bar tegen. Wij zuren al 3 maanden over een frikandel speciaal en nu ik de kans had kreeg in niks naar binnen. A.s weekend nieuwe ronde nieuwe kansen!! Liek heeft wel lekker genoten van de Hollandse kost. Iets waar we toch wel naar verlangen na al die noodles en rijst.

De laatste stop is weer terug naar Bangkok. Nog even kunnen genieten va. De drukte van deze stad en hierbij het einde van mij reis benaderd.

Wat heb ik toch een geweldige tijd gehad zeg! Het is soms goed om sommige dingen te bekijken van een afstand en wat rust te kunnen vinden. Even weg van het oh zo schematische en drukke Nederland. Met je neus op de feiten gedrukt worden en weer open staan voor nieuwe mogelijkheden. 3 maanden veel plezier en zo veel nieuwe indrukken gehad. Nieuwe mensen ontmoet en mogen proeven van verschillende landen, zo veel moois gezien en een vriendschap die we waren verloren weer terug gevonden. Ik wil daarom ook een persoon in het bijzonder bedanken. Lieve Lieke we hadden nooit gedacht dat we het zo lang met elkaar zouden volhouden. Hoeveel weken gaf je ons haha? 2? En daarna zouden we wel onze eigen weg op gaan. Maar het klikte zo, leken wel een getrouwd stel. Jij weet hoe ik mijn tosti’s wil eten ik maak een plekje vrij op mn schouders zodat jij lekker kan slapen. Jep zeker te weten een gelukkig getrouwd stel haha. Lieve Liek Heel veel succes met alle mooie plannen die komen gaan en tot snel weer!

Dik boek gaan we nu sluiten. Onze terugkomst was vol verassingen en gezelligheid. Nu weer back to basic en wie weet tot de volgende reis!

1. Lieke:
    13 maart 2018
    Loveee for youuu 💛❤
  2. Lia:
    13 maart 2018
    Lieve Linda, welkom thuis ben je al een beetje geland? Jij erg bedankt voor het heerlijk samen reizen met Lieke. Ook bedankt voor de boeiende reisverslagen en veel liefs. Lia
  3. Thijs en Annique:
    15 maart 2018
    Zooo jaaa die eerste dag (voor ons) met jullie was top! Zijn ons kapot geschrokken met die sloot maar gelukkig liep het goed af en kunnen we er nog lang om lachen😊 Bedankt voor de super goede kick-start van ons avontuur in Thailand, tot in Nederland dan gaan we weer vrolijk verder😘❤️