Last stop in Australië!

26 januari 2018 - Cairns, Australië

1494 Miles verder en zijn nu helaas bij onze laatste stop Cairns! Het leek wel of we Nederland binnen reden. Regen, regen en nog een regen en dat voor heel de week. Maar dit mocht onze positieve vibe niet weg nemen.. het was eigenlijk wel makkelijk. Nu werden de ruiten ook eindelijk een keertje schoon.

Tweede dag zijn we met een boot richting de Great Barrier Reef gevaren waar we onszelf weer in ons snorkelpakkie hebben gehesen en lekker gesnorkeld hebben. De eerste ronde hadden we veel kwallen in het water dus waren er al snel uit maar de tweede ronde ronden hebben we super mooi koraal gezien en een hoop mooie vissen. Finding nemo kwam ook nog even voorbij. Onverwachts nog een tourtje gehad in een onderzeeër. Liek dacht we de vissen gingen voeren... tis al vaker voorgekomen wanneer Lieke iets zegt het totaal het tegenover gestelde is dus ook bij deze keer klopte er niks van haha. Maar weer een leuke ervaring die we van het lijstje kunnen vinken.

Ook hebben we een bezoekje gedaan in het regenwoud.. drie keer raden wat het daar deed, Jep nog meer regenen. Maar naar al die stranden die we al gezien hebben was dit ook leuk en mooi om een keer te zien. Dit keer geen tour gedaan meer lekker op ons eigen houtje er doorheen gereden. Die avond lag ik al vroeg in bed want de volgende dag ging ik skydiven!!!

Skydive!! Wooeeewwww nu ik dit type giert de adrenaline weer door mn lijf en krijg ik een grote glimlach op mn gezicht! Jeetje wat een ervaring zeg. Zo blij dat ik het gedaan heb. Kan niet uitleggen hoe vet het was maar check mn foto’s  op Facebook dat zegt meer dan 100.000 woorden!!

Ook Leo hebben we in de tussentijd moeten inleveren en zijn we verhuist naar een hostel voor de laatste twee nachten. Einde van Australië komt nu wel heel erg dichtbij.

Donderdag nog even goed onze laatste nacht afgesloten en het nachtleven van cairns opgezocht. Ook weer deze ronde een hoop leuke nieuwe mensen ontmoet en weer als twee dolle gedragen natuurlijk. Zometeen richting het vliegveld want onze next stop is BALI 😍

Australië je was top!! Nu tijd voor een ander avontuur.

1. Annette:
    Super! Fijn dat jullie zo genieten samen ❤️
  2. Tamara:
    26 januari 2018
    Super vet weer mop. Nog heeeeeel veel plezier
  3. Nena:
    Veel plezier op Bali!!!
  4. Angelique:
    26 januari 2018
    Was weer geweldig om te lezen,wat een wereld tijd hebben jullie....genieten en op naar Bali...
  5. Kim:
    26 januari 2018
    Wat is dat snel gegaan zeg! Maar super leuk, weer een nieuw avontuur! Veel plezier en ben benieuwd naar t volgende verhaal!! 😘
  6. Caroline:
    26 januari 2018
    Klikt weer helemaal geweldig. En dat skydiven super gaaf!!! Veel plezier in Bali meiden.
  7. Jessica:
    26 januari 2018
    Jee Australië zit er al weer op maar wat hebben jullie daar genoten en veel mooie dingen gezien en gedaan! Nu op naar Bali ook voor daar weer heel veel plezier samen!