1494 Miles to go....

8 januari 2018 - Hervey Bay, Australië

Daar gaan we dan onderweg naar Cairns! Links rijden gaat me beter af als wat ik verwacht had. Af en toe een keer de ruitenwissers aan wanneer ik eigenlijk richting wilde aangegeven of andersom maar ach, een kleinigheidje hou je toch. Verder gaat het super en na 8 uurtjes rijden hebben we onze eerste stop gemaakt om te overnachten zodat we de volgende dag verder konden rijden naar Byron Bay.

Fist stop Byron Bay! Wist gelijk al dit helemaal Lieke’s ding zou zijn. Ook wel het hippiestadje genoemd. Maar ook ik ben helemaal op mn plek hier. Lijkt wel of hier de tijd heeft stil gestaan. Prima camping gevonden om te overnachten en genoten van het mooie strand en van het leven zoals elke hippieer dat zou doen ✌🏻 make peace no war

2nd stop Brisebane! Lieke rosier veranderde ineens in Lieke Vonk. Koala’s vasthouden en kangoeroes voeren wat een ervaring zeg!! Super leuke ochtend gehad in de zoo. (Zie ook de foto’s op de site!) helaas niet op stap geweest in Brisebane. Deze dame hier (linda) had nogal een heftige zonneallergie opgelopen op haar benen dus lag met de beentje omhoog die avond.. De volgende dag in Noosa geweest. Doordat ik niet kon rijden door de zonneallergie heeft Lieke haar eerste debuut gemaakt in onze campervan. Noosa staat ook bekend waar de rainforst uitloopt naar de zee. Uiteraard als twee touristjes wat fotootjes geschoten en weer gestopt op een free parking place waar we onze nacht hebben doorgebracht. Beide kwamen er wel achter dat we toch te veel horrorfilms hadden gekeken haha.... toch best verlaten z’n plek.

Gelukkig werden we beide wakker in onze campervan en zijn we de volgende ochtend met een rotvaart richting Hervey Bay gereden (met woonwagenhits op de achtergrond) want de volgende drie dagen gaan we naar Frasier eiland!!!