Welcome to the down under girls!

2 januari 2018 - Sydney, Australië

Toch even getwijfeld of ik zin had om een blog bij te houden met waarmee ik me allemaal bezig hou deze trip maar dacht ach da vindt mn moeder vast leuk en leuk om zelf later terug te lezen

Eerste 6 dagen Sydney zitten erop. Reis is gelukkig soepel verlopen en zelfs het vervoer van het vliegveld naar het hostel was appeltje eitje. Lieke die voorin wilde zitten omdat er achterin geen plek meer was en zo op de stoel van de chauffeur ging zitten. Ohja alles gaat via links hier.. dus ook de bestuurder. A fijn alles is prima gegaan, prima hostel met twee Duitste kamergenootjes en een stel kakkerlakken. Kakkerlakken ja, heel het gebouw heeft gehoord dat wij kakkerlakken hadden. Is nog een dingetje waar we onszelf overheen moeten zetten. Wij Nederlanders zijn niet zo gewend aan het klein gedierte. En dit stel moet nog naar Vietnam haha...

Eerste dag kennis gemaakt met Bondi Beach waar Leon van wijk ook even kwam aanwaaien. 3e dag ook met z’n  drietjes naar de blue mountains geweest. Super mooi en leuke ervaring maar er niks meer van ons over. Zoals je waarschijnlijk al gezien had op Facebook/Instagram vonden we het een pittige walk na 12,5 km nog even 900 trappen omhoog gelopen. Was super mooi maar ook aardig pittig haha. (Meer trainen dan lullen in de sportschool lin)

Alle excursies zijn ook geboekt! 3 weken lang vol lol en plezier. Overnachtingen op verschillende standen, party boot, snorkelen, regenwoud en skydiven.. nu al zin in!!

Nu ik dit aan het type ben zijn we ondertussen bezig met onze plannen. Nog geen week in Sydney en onze plannen zijn nu al gewijzigd (leven van een reiziger haha) weekje Bali er even tussen gepland!

NYE!

Voor degene die ik nog niet gesproken heb bijdeze alsnog de beste wensen. Wanneer wij een keer op bed lagen van een super leuke oud en nieuw sloeg in Nederland de klok pas 12 uur. Leuke avond op het dakterras gehad met uitzicht op het vuurwerk en daarna de partyboot opgerold! Rond een uurtje of half 8 in de morgen waren we dan ook eindelijk thuis in ons hostel en hebben we onze luiken gesloten. Uiteraard maar even want na een paar uurtjes hadden ze hier de welbekende (Nederlandse) nieuwjaarsduik en die konen wij uiteraard niet overslaan.

Nu al een super ervaring en een leuke week achter de rug. Vanmorgen de camperven opgehaald en nu is het echte werk pas gebonnen. East coast here we come!!

1. Rieky:
    2 januari 2018
    Weet zeker dat je moeder het super vind ik ben ook benieuwd naar jullie avonturen veel plezier daar en nog een gelukkig 2018😘
  2. Daantje:
    2 januari 2018
    Hahaha super leuk om t zo te lezen Linnie! 👌🏼 Zet m op daar en ik wacht op t volgende verhaal. Dikke kussss voor jullie 😘😘❤️
  3. Marscha:
    2 januari 2018
    Kei leuk om op deze manier toch een beetje mee te reizen met jullie!
    Ik kijk uit naar jullie volgende blog en natuurlijk de waanzinnige foto's...
    Ik moet bekennen dat ik wel een vleugje jaloezie op voelde komen bij de zin, een weekje Bali ingepland hahahaha
    Veel plezier Girlzzz en take care of eachother xxx
  4. Kristel Salari:
    2 januari 2018
    leukleuk !! maffie's on tour! have fun moppiesxxxx
  5. Marleen de Louw:
    2 januari 2018
    Super! Veel plezier ! En zeker ook leuk voor je moeder !!
  6. Nena:
    2 januari 2018
    Leuk om te lezen en zoooo herkenbaar! Have fun ladies! 😘
  7. Jimmy:
    Leuk lieffies 😙💗💗
  8. Hans:
    2 januari 2018
    Zelfs pa vind het leuk, ga zo door.xxx
  9. Tanta Jan:
    2 januari 2018
    Hey Lin vind het ook leuk je te kunnen volgen geniet en maar goed van grt tante Jan
  10. Daanvr:
  13. Thijs en Annique:
    Super leuk dit!! Geniet ervan moppies!! 😘
  14. A van Sonsbeek-Liebrecht:
    6 januari 2018
    Leuk om zo jullie belevenissen te mogen lezen. Linda en Lieke heel veel plezier en een mooie reis.
    Groetjes Anneke