Welcome to the down under girls!

2 januari 2018 - Sydney, Australië

Toch even getwijfeld of ik zin had om een blog bij te houden met waarmee ik me allemaal bezig hou deze trip maar dacht ach da vindt mn moeder vast leuk en leuk om zelf later terug te lezen

Eerste 6 dagen Sydney zitten erop. Reis is gelukkig soepel verlopen en zelfs het vervoer van het vliegveld naar het hostel was appeltje eitje. Lieke die voorin wilde zitten omdat er achterin geen plek meer was en zo op de stoel van de chauffeur ging zitten. Ohja alles gaat via links hier.. dus ook de bestuurder. A fijn alles is prima gegaan, prima hostel met twee Duitste kamergenootjes en een stel kakkerlakken. Kakkerlakken ja, heel het gebouw heeft gehoord dat wij kakkerlakken hadden. Is nog een dingetje waar we onszelf overheen moeten zetten. Wij Nederlanders zijn niet zo gewend aan het klein gedierte. En dit stel moet nog naar Vietnam haha...

Eerste dag kennis gemaakt met Bondi Beach waar Leon van wijk ook even kwam aanwaaien. 3e dag ook met z’n  drietjes naar de blue mountains geweest. Super mooi en leuke ervaring maar er niks meer van ons over. Zoals je waarschijnlijk al gezien had op Facebook/Instagram vonden we het een pittige walk na 12,5 km nog even 900 trappen omhoog gelopen. Was super mooi maar ook aardig pittig haha. (Meer trainen dan lullen in de sportschool lin)

Alle excursies zijn ook geboekt! 3 weken lang vol lol en plezier. Overnachtingen op verschillende standen, party boot, snorkelen, regenwoud en skydiven.. nu al zin in!!

Nu ik dit aan het type ben zijn we ondertussen bezig met onze plannen. Nog geen week in Sydney en onze plannen zijn nu al gewijzigd (leven van een reiziger haha) weekje Bali er even tussen gepland!

NYE!

Voor degene die ik nog niet gesproken heb bijdeze alsnog de beste wensen. Wanneer wij een keer op bed lagen van een super leuke oud en nieuw sloeg in Nederland de klok pas 12 uur. Leuke avond op het dakterras gehad met uitzicht op het vuurwerk en daarna de partyboot opgerold! Rond een uurtje of half 8 in de morgen waren we dan ook eindelijk thuis in ons hostel en hebben we onze luiken gesloten. Uiteraard maar even want na een paar uurtjes hadden ze hier de welbekende (Nederlandse) nieuwjaarsduik en die konen wij uiteraard niet overslaan.

Nu al een super ervaring en een leuke week achter de rug. Vanmorgen de camperven opgehaald en nu is het echte werk pas gebonnen. East coast here we come!!